Ny vecka

Helgen har väl inte varit så värst extra super speciell. Det har tränats, tvättats, mysts, smugits, snackats och kollat galet mycke på Heroes. Ja. Nu är jag fast. Nu vill jag se hur det går för de små liven!
Jag har fått en mentor och konstaterat att Örebro Universitet kommer börja med turism till hösten- till min stora lycka!
Sen har jag funderat på om kända personer verkligen är sådär galet upptagna som de låtsas vara. Har varit i kontakt med tre kändisar denna veckan, alla svarade på mail inom en timme efter ivägskickat mail. Hmmm...
Det är knappt fyra veckor kvar till fars fest och talet är ej klart, smått i paniktillstånd, ja.com!
Sen ska det ju inhandlas skor och skärp med. Då får la bli stan på fredag, innan dess har jag ej tid. Man ska ju kanske plugga lite, jobba lite och träna lite haha

Mitt dilemma för nästa vecka. Ska jag ta sommarjobbet på ICA? Fördelar? 20 000 kr rikare i höst. Nackdelar? Jobbet och att behöva bo hemma o vara bland STHLMS värsta. Andra möjligheter? Jo Paris lockar, kan ju alltid stanna i Örebro... MUPPDILEMMA säger jag bara.
Nu har det varit nog med kändisar i min blogg, nu ska det handla om fabulous moi!!


Ciao

Ps.
Killar är bara otrogna jävla svin, de flesta iaf, ska jag verkligen förklara igen varför man väljer att vara singel??


Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm.. tack för uppmuntringen! haha.. vi får väl ge dem en chans att bevisa motsatsen i alla fall.. ;o) Den åtalade är oskyldig tills dess att motsatsen har bevisats..! ;o) Men mera av dig låter bra! Vad har du för idéer om talet då? Pussss

2007-03-05 @ 17:02:31
URL: http://annka.blogg.se
Postat av: Anonym

kom till skåne så kan vi leka ganska ofta :) JAAAAA /celispussssssss

2007-03-06 @ 09:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0