Sanna & Jag

27718-51
Sanna Lundells tips på hur man slappnar av bäst!

Gör dig oanträffbar,stäng av alla kommunikationskanaler.Titta gärna på film men ingen kontakt med omvärlden.
Träna- din favoritsysselsättning inom träningen, utför den och känn hur energin flödar!
ÄNDRA inställning!! Att slappa är inte en waste of time- tvärtom. Det är underbart och gör oss starka och hungriga på nya utmaningar och händelser dagen efter!
En svala gör ingen sommar- se därför till att tanka kontinuerligt och vik en dag då och då till dig själv.

Det är ju egentligen råd som vem som helst skulle kunna ge men det känns ofta som om man ska skämmas för den tiden man tar och inte gör något alls, men det är som min namne säger, att bara slappna av och inte tänka eller göra något kan nog ge ny energi och nya ideer och nya krafter. Jag ska prova. Från och med nästa vecka ska jag ta en dag i veckan då jag försöker utöva detta. Får la se om det gör ngåon skillnad....

Fyra saker som gör mig glad just nu:
Frisörbesök på fredag följt av shopping på Marieberg!
Restaurnang besök på fredagkväll med mina girlisar!
Den stundande Parisresan
Akons nya " Dont matter"

Im off to work
Pick up ur got damn phones, Sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0