Snack Snack

27718-49

För att svara på din fråga Anna, så var det faktiskt fint på henne, hn är ju inte mörkhårig men mörkare än hon varit innan! Nice!
Igår på festen på Bar On då jag och F och E ätit oss mätta och snacka en hel massa skit om allt och inget och tömt varsin flaska vin så kom F på den briljanta idéen att vi skulle alla skriva tre positiva och en negativ sak om varandra.
Det var svårt tycker jag. Att sätta ord på det man känner för sina vänner. Och tre positiva saker räcker ju inte på långt för att beskriva sina vänner. Det finns ju lixom en del anledningar till att man umgås!
Jag hade svårast med det negativa. Mest för jag visste inte riktigt hur jag skulle sätta ord på vad jag menade.
Men efter uppläsning så insåg man att det negativa var saker man visste innan och som man själv var medveten om.
Men det var skoj att se vad ens vänner tycker om en, me like the idea! Vi var verkligen på det humöret att vi skulle ha kunnat prata hela natten och vad är bättre än att hitta människor man bara kan prata och prata och prata utan att sluta? The chemistry is just there, u know!
Sen vet ju alla att kemin inte existerar mellan mig och en annan och när jag upptäckte att en annan av mina troga bundsförvanter hade känt liknande känslor insåg jag att det minsann inte är fel på mig hihihihi.

Imorn börjar hemtenta vecka, men det kommer nog ganska lugnt, jag menar fyra stycken jobbar ihop på en hemtenta, det går la inte att misslyckas eller?
Känns så skönt att ha jobbat lite denna månad så det blir lite extra klirr i kassan och mer jobb ska det bli.


Om bara sommarjobbångesten kunde försvinna litta, kanske ska söka en sommarkurs? Får la se.

Är fortfarande i kvalet om jag ska åka hem eller te France, varför kan man inte i dessa situationer få a sign from ngn??? Hade behövt det nu!


Nu blir det till att städa!


Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

sista ansökningsdagen till sommarkurser var den 15/3, men det kanske går att söka restplatser!

2007-03-18 @ 15:02:38
Postat av: jossan

det var ja som skriv det om sommarkurser

2007-03-18 @ 16:28:09
Postat av: jenny

låter som en trevlig helg. less bimbo look på carro nu, me like! Ett sign ...hmmm... ska minsann komma på ngt som skulle kunna vara ett tecken för dig att åka med mig till P!(inget pressure eller så...nejdå!:))! hihi kramar

2007-03-18 @ 20:36:39
Postat av: Anna

Hej gumman! Jaaa... va nice hon e nu Carro! Jag ÄLSKAR förkväll! Gråter varje dag jag missar det.. haha.. Hmm.. kan jag gissa vem de som e in your face kanske.. ;O) om F och E å du va å käka å drack ihop...! Who's left..??? 2... Guuud vad jag saknar dig å tjejerna!!! Klart du ska åka till France!! Le chien est sur la table för fan!!! Köösssss

2007-03-19 @ 04:03:32
URL: http://annka.blogg.se
Postat av: Anonym

love, konstigt, jag & jossan gjorde samma sak igår :) PUSS 7celis

2007-03-19 @ 23:59:00
Postat av: Anna

Jahaaa.. nu vet jag vem de e som du stör dig på! Jag åker hem den 2april med mina päron från Glasgow å åker tillbaka den 11april. Så de blir en dryg vecka. Ska bli så gött. Men jag har massa massa plugg, tentor å deadlines på projekt å uppsats-proposals måndagen den 16'e. FAN! I alla fall.. Nu ska jag till gymmet en sväng. Saknar dig! Pusss

2007-03-20 @ 19:46:48
URL: http://annka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0