Sol, sommar men nöjer mig med våren..for now

27718-46
2002 var senaste året jag åkte på solsemester. Ibland kan jag känna att jag saknar det men mest kommer minnen om asfulla svenskar och värmeslag upp, så jättemycket längtar jag väl inte till en solsemester igen. Men givetvis kommer det bli en i framtiden!
Dock mitt nästa resmål vill jag ska bli Kenya. Har varit fascinerad av Afrika och dess kultur ett bra tag och när jag läste boken "Den vita massajen" bestämde jag mig direkt. Kenya it must be!
Frågan är bara hur jag ska få ihop till den resan...
De små slantarna jag tjänar på extrajobbet tar mig kanske ner till malmö, på sin höjd...

Nåväl, om två veckor bär det av te Paris en kort sväng. Ska bli skönt att byta Öret mot sydligare breddgrader!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan ska du göra i PARIS IGEN?! du är ju alltid där?
PUSSSSSSSSS/celis

2007-03-15 @ 10:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0