Tidningsgalen

27718-47
Jag måste sluta.Sluta köpa tidningar!! Jag tror att jag köpt sex tidningar de senaste två veckorna och inte ett skit står det i dem!!! Eller jag tycker ju det när jag står där och väljer vilken jag ska köpa...Det har tom gått så långt att jag väljer att köpa engelska OK istället för att äta. Och då är det illa.
Idag blev det ännu en, japp OK från England. Och nu när jag läst färdigt, det stod inte något som kommer göra mitt liv rikare. Blir ju så trött på mig själv.
Dock innebar morgonens mentormöte en erfarenhet rikare. Min mentor var supertrevlig och efter en timme av massa ny information känns detta projektet super spännande!
Nu ser jag fram emot:

Tjejmys med Fred avsked
Frisörbesök
Paris
Fars fest
Girls get togheter in K-town
Beyonce konsert+ firande av tre coola flickors födelsedagar
....och uppsatsen får jag väl skriva med hahaha

Det enda som saknas nu är ett sommarjobb antingen i Båstad eller Paris, anyone got something for me?

Ciao

Kommentarer
Postat av: jossan

sommarjobb är den eviga plågan som student! jag har sökt en sommarkurs för säkerhets skull..

2007-03-15 @ 21:05:14
Postat av: Anonym

OK JAG HAR BLOGGAT NU!!!
Sommarjobb ja.. fyyy fan.. hittar inge heller.. VILL inte jobba på ICA:.
suck.. puss

2007-03-16 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0