Zlatan djshfjdkshfjdshfjdshfjhfjdshfjdshfjk

27718-53
Jag förstår ärligt talat inte hysterin kring Zlatans återkomst till landslaget. Han har aldrig gjort superbra ifrån sig och vad säger att det skulle ändra sig nu? Han har gjort några mål, absolut, skit bra men annars tycker jag mest han går och hänger med huvudet eller spottar lite sådär nonchalant eller sträcker kanske ut en tå efter en förbi flygande boll. Nej tacka vet jag t ex Marcus Allbäck som vid nästan varje inhopp i svenska landslaget gjort mål och jobbat som ett djur. Eller nu Elmander som gjort bra i från sig. Men nej, Zlatan måste vara med!!!!!! Jag blir ganska irriterad när jag läser om hur de hyllar honom och ja i sitt klubblag har han lyckats göra bra ifrån sig. Ska vi slå vad om hur många mål han gör på onsdag mot NordIrland? Noll, utan tvekan säger jag. Utbytt i 70nde minuten mot Allbäck som sätter spiken i kistan. Like always. Sen en sak till. Bort med Lagerbäck. Sämre än sämst,tråkigare än tråkigast. Tommare än tommast. In med nytt styre innan EM, så ska ni se att det kommer gå super bra.

Nu bär det av söderut i två veckor, ska befinna mig i Skåne/Paris ett tag, ska bli skönt att komma iväg. Jag måste få tänka. Livet går ibland i samma hjulspår och jag tror det behövs en drastisk förändring. 
Och Anna, jag tyckte inte heller att Snoop var snygg i den outfiten men det är nog bara han som är cool nog som vågar gå ut i något sånt. Som på konserten, när han kommer ut i sparkdräkt, haha priceless!

Ha en bra påsk, 1a april och allt sånt.
See ya!

Ciao
Ps- Jag tycker om dig med M, du är ju så wunderschön! 

Kommentarer
Postat av: emelie

ta ett djupt andetag å slappna av... hahaha

2007-03-25 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0