Halloweeeeen!

image231
Nej Rihanna kan inte ha en dålig dag, inte en för oss vanliga dödas skull, morrrrr

Jag tycker ändå att livet har varit good to me. Jag har fått massor, gjort massor och när jag och E diskuterade vad man skulle ändra om man fick ändra EN sak i livet så kom jag faktiskt inte på något då allt man upplevt har skapat mig till den jag är idag.
MEN
Det finns en lite detalj i mitt liv som jag inte kan komma överens med, bli av med eller get over, whatever man säger. Och jag kämpar BELIEVE ME!! IM FIGHTING! men jag får inget för det och det förstör mig, yes it does!
Men nu är det ny månad, november, och jag tänker ge det fram till jul. 7 veckor till jul and ILL BE DAMNED om jag inte ska lyckasd denna jävla gången!!!! Så med start imorgon är det nya tag så det skriker om det!
Så jag avger mitt löfte här öppet i bloggen att nu JÄVLAR I HAVET SKA DET BLI AV!

Ciao

Baby spice is about to enter Örebro- keep ur eyes open!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0