Sthlm

När jag kom fram till tågstationen för att ta mig till Sthlm stod det på monitorn att mitt tåg var inställt. INSTÄLLT utan någon anledning. Jag fick snällt vänta på nästa tåg istället. VA VA??? Vad fan är det SJ???? Tänk om man skulle med ett flyg eller något sånt?
Nåväl, klockan sju mötte jag upp mor på hotellet, sen bar det av till Ristorante Italiano där kyparen trodde jag var 18 men insåg sitt misstag och rodnade. När han tappat både bröd och glas började jag tycka att han var söt så lite dricks fick han allt, han gjorde ju så gott han kunde. Vid bordet bredvid satt David Tainton, någon som kommer ihåg honom? Nää trodde inte men han var la känd för 10 år sedan men han är fortfarande deliciously snygg!
image263
Lördagen bestod av att shopping, fika och mer shopping, har äntligen införskaffat mitt Juciy-set(i svart för den slimmande effekten), ansiktskräm, linnen, underkläder och kofta. Mor min var på shoppinghumör och handlade både väska o skor! På kvällen bar det av till nästa resturang även den italiensk(mamma får som hon vill) och utanför fönstret såg jag helgens andra kändis(hon i Äntligen hemma med blont galet hår). Maten och servicen var super och vi promenerade hem på smågator och njöt av kvällen. Hotellet var supernajs, likadant frukosten och hela helgen var wonderful!

Tack mamma!

Ciao
Ps
Skärpning SJ!

Kommentarer
Postat av: Fred

Vem kommer INTE ihåg David Tainton, stort mkt stort!

2007-11-18 @ 22:08:00
Postat av: Jenny

Jojomen, honom minns vi med glädje! mums!

2007-11-18 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0