Back in the internetdjungle!

Det har varit en lite galen tid den senaste veckan. Utan dator har jag lyckats att använda min tid till att plugga järnet, träna och annat bra. Det är jobbigt utan dator men man klarar sig gott och väl. En gammal bekant kom in i livet och jag sparkade ut honom ganska fort igen. Han påstod att jag förändrats en massa... U DAMN STRAIGHT att jag har. Så puts väck var han haha. Det har även varit glasögonfest, SATC-maraton på tärnvägen och plugg, plugg. image207
Helgen stundar och det är dags för barndop och födelsefest i Storstan- STHLM. My London-crew kommer samlas igen- ser vi fram emot!
Det är ändå ganska roligt hur vissa människor inte kan stå för vad de säger. Den "gamla" bekanten hade så mycket bullshit på lager att jag stängde öronen efter ett tag. Men jag tar det med ro. Ive moved on. Så det så.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0