Best Friday ever!!!

Life is sooooo good! Jag skulle inte vilja ändra på något idag. Igår var vi mitt horoskop "Du känner dig stark och du mår bättre än någonsin" U damn straight! Kunde inte vilja ha livet på något annat sätt. Idag är det klippning, fika och lite shopping, vilket jag och mina chicks förtjänar efter en hård! och arbetssam vecka.  Jag går på världens roligaste danskurs, jag ska flytta till KANADA om tre månader, världens roligaste människor runt omkring mig och school is going goooooooood. image200Nästa kurs is going to be hell, sägs det och samtidigt ska jag lämna in my baby computer, bara en månad gammal men redan krånglig och knäpp, undrar om jag kommer kunna ta hand om barn, klarar ju ej av en dator, hahaha. gotta go folks!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt att höra! Så det ska vara!! Du får 'internetta' lite i bibblan eller ngt så vi kan prata lite! Har inte kommit till ro med rutinerna här än, har därör inte hunnit uppdatera min blogg och inte heller fått frågat dig om ditt (speciellt det där mailet..;) du får ursäkta glömskheten, rutinerna kommer nästa vecka då den riktiga skolan börjar!) Kram kram!

2007-10-09 @ 01:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0