Christening

Så var det dop i Estocolmo. Lilla Salma skulle få vatten på huvudet och jag o E tog oss till Sthlm. Där blev det som sagt dop, dopfika ocg sen födelsekalas för Anette. Roligast var när vi skyndade oss på Tunnebanan iväg till vår skjuts. Jag var sist i högklackat och klänning och när vi kom in till sista etappan precis innan trappan kommer en snygg kille upp mitt emot mig. Våra blickar möttes... och Sanna fastnar med klacken och snavar till. Röd i ansiktet och med skon återigen på foten fortsatte jag ner för trappan. Där trillar jag pladask på knäna. Hujeda mig säger jag bara,
image210Eller roligast var kanske S angry outspel klockan halv tre på natten i bussen/tunnelbanan/promenaden hem. Mysigast var frukosten imorse och att kramas med Marius.
Imorn är det andra bullar som gäller. Nu ska det bli ändring på resultat och shit!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

how cute!

2007-10-22 @ 21:48:55
Postat av: Marresmamma

Åhå, du har ju skrivit om mina barn! Nu är jag stolt!

2008-12-10 @ 21:20:03
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Marresmamma

Åhå, du har ju skrivit om mina barn! Nu är jag stolt!

2008-12-10 @ 21:20:48
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0