Cirkeln är sluten!

Jag tror en cirkel har slutit sig. Det började med M och slutade med A.  En vis person sa en gång till mig: Sanna- du behöver en svart man, hahaha. Ngt jag hade redigt roligt åt då, little did I know that i would go they way it did...
Men med honom startade det nog och för några veckor sedan gjorde han ett gästinhopp i min lilla värld. Med det lilla gästinhoppet tror jag att cirkeln slöts och jag kan nu forgive, forget and celebrate- säger som Sugababes- Now I know how I feel about u now. För det gör jag. Jag inbillar mig att jag vill ha tillbaka ngn av dem M,J,R eller ngn annan men det är delar av min hjärna som är så uttråkad att den väljer att hitta på sådant. BULLSHIT tänker jag varje gång hjärnan börjar tänka dessa tankar. Det är osäkerheten inom oss som lurar oss, jag vet det. Men det måste få ett slut. Antingen så bestämmer jag mig för någon eller så skiter jag i det. Och det är det jag tänker göra! Skita i det. Känns det inte hundra procent bra så kommer det aldrig bli bra. Och det var ju aldrig 100 % bra så varför skulle det blir det nu? NOPE DOPE!!

Sitter med ett stort vitt ark framför mig. Det är planering av make-over time. Ni vet när man är sådär förbaskat trött på garderob, utseende och allt vad man är! Så det är dags, inför Kanada, MAKE-OVER MYSELF! Får la se hur det går...

CIao
ps- HATAR gwen stefanis nya låt- lixom do something different!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

'forgive, forget and celebrate' how very fyndigt! hihhihihi!

2007-10-03 @ 12:40:46
Postat av: Jenny

hihi and the circle is broken!

2007-10-04 @ 00:21:38
Postat av: Sanna

O but yes, the freakin circle is broken, sicket nöt han e! hahaha

2007-10-04 @ 08:41:07
Postat av: Anonym

skit i:at, mig BLI IHOP MED MIG / 26

2007-10-04 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0