Confused, angry, annoyed, happy, thrilled, satisfied, crying, laughing!



image199
Så här känns min hjärna. Efter ett samtal med vännen på andra sidan atlanten blev det mer tydligt varför vi inte är de good friends vi en gång var. Mindervärdeskomplex och olycklighet och skilda åsikter har kommit i mellan och för ett år sedan hade jag tyckt att hon hade rätt och jag hade fel. Men jag tycker inte det längre, hennes sätt att se världen är inte bättre bara för att hon är äldre och har haft och levt ett hårdare liv. Noway Jose! För att skingra tankarna gasade jag och B iväg på våra hojjar och dansade vilt under en härlig timme. När jag sen kom hem igen och nästan glömt allt vad USA och dess folk betydde blinkade inkorgen ilsket- nytt mail. Från en amerikan. Som jag ej pratat med på nästan ett år.  Jaha. Glad- sure, surprised- u damn straight! Förvånad- absolut. Lite arg- for shizzle. RADAR-som min kära vän F påpekade. Killar vet när man glider dem ur händerna för evigt och ser då till att man hålls kvar genom att göra något sånt här. MUPP säger jag bara. Nåväl. Det var en sjuhelvetes bra dag igår. Så är det bara. Sista dagen i kursen idag, skönt att bli klar och njuta av helgen med allt vad den innebär, Kårkväll som shopping, klippning som datafixande, Tacoskväll som vindrickande!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0