Fly me!

Det finns bland annat en sak i livet som gör det värt att leva!
Det är att resa.image196Att få ge sig iväg till nya platser och kanske där träffa nya coola människor! Då suget legat och vilat nu i en månad är nästa resa bokad. Kusselinen ska få sig ett besök i Frankfurt och dit ska jag med min favvisstockholmare. Om lite mindre än två månader bär det av! Najs! Dessförinnan blir det två utflykter till Sthlm som får stilla suget tills Ryanair tar mig till TYSKLAND! Ungefär ett år sedan jag var där och ungefär 10 år sedan jag var i Frankfurt- ska bli störtkul! Men nu måste jag ta tagi mitt jäkla tal igen istället för att drömma mig bort!

Ciao eller kanske AUF WIEDERSEN...hur det nu stavas...

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla kul att ni kommer!!!! I can't wait!!!! :)

2007-10-01 @ 23:21:10
Postat av: Freddan

Åh va avis jag blir, Deutschland=( Finns det inte ett litet hål i resväskan till mig;)?

2007-10-02 @ 10:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0