Friday

Fredagkväll. Känner egentligen att jag borde sitta med näsan i "Tillämpad kommunikation"-boken men jag ska ärligen säga att jag ej kommer lära mig något ändå. Så den får vänta tills imorn. De bästa låtarna just nu "Timbaland och One republic"- Apologize och J holiday- Bed.image209
Imorgon bär det av till Sthlm med värsta finaste presenterna och det stundar för dop. Födelsefest och kanske utgång. Sen mysfrulle på söndag, som vi gjort innan i Sthlm. Kanske lite shopping för pengar som inte finns?:)
Ikväll ska jag spendera min första ensamma fredagskväll på länge. Rensning och städning av garderob, packning, clean lägenhet och Idol, Criminal Minds och lite dans mellan varven.
Ha en bra helg mina darrrlins!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0