Future/l´avenir/Framtid/Futura:)

image208
Mitt lilla brydda huvud har på senaste tiden spirat av olika framtidsplaner. Efter Kanada är jag klar med min utbildning och ska...ja vad? Jag har några dröm planer:
- Ettårigt el längre jobb inom turism och event management i New York City
- Turismskola i Paris (ettårig)
- Iata-utbildning och jobb utomlands

Än har jag ej bestämt mig för vad jag ska satsa på men något av det ska det bli. Jag vill inte bo i Sverige. Kanske när jag blir 50 och efter det men not now.
Sen vill jag ha en hund. En Jessica Simpson Vovve(bild). Sötaste minihunden. Jag vill EGENTLIGEN ha en golden men de är för stora så JS hunden blir bra tycker jag.
Nu får jag la sätta igång med plugg igen. Är orolig för kortfrågeskrivningen men jag fixar det nog!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0