Hur ska jag hinna...?

Skrev precis en lista över alla tågbiljetter, flygbiljetter, hotel, bussbiljetter som jag måste fixa. Ska även gå och använda mitt presentkort innan jag lämnar Örebro. Sen ska det pluggas satan i det och givetvis jobbas litta med. Blir stressad bara jag tänker på det. Såhär stressad har jag nog ej varit under mina år som student. Kul samtidigt som det är litta jobbigt. Men har kommit fram till att halv åtta på morgon är för sent att kliva upp. Så sju får det bli i fortsättningen. Så det så. 2 veckor kvar an denna kurs, sen tror jag nog att jag kan andas ut lite mer. Får la se. Dagen har varit givande med trevliga klassisar, lunch och sem-uppgifts diskuterande. Såg en snygg kille i Forum idag, vilket borde vara kors i taket, men han verkade också tycka att han var det snyggaste GUD skapat så jaha men nej tack dådå. Men kanske finns det hopp om Örebros killar? Det är ju egentligen shit the same eftersom jag bara har två månader exakt kvar här. Maj Gad vad tiden går. Oh well, Back to skrivandet.

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0