I need a break!

image222
Att hela tiden ha saker att göra, att träna, äta bra mat och samtidigt ha hobbies är ta mig tusan svårare än jag trodde. Sen terminen började har det varit full rulle med massa skolarbete, Röda Korset volontärarbete, jobb på kvällarna, samtidigt som danslektioner och träninge minste tre ggr i veckan skulle tryckas in. Att jag sen för att hinna med allt tvingade mig själv att gå upp halv sju varje morgon och sen äta extremt nyttigt för den goda sakens skull gjorde dagarna längre. Att se fara och flyga på helgerna, festa och hitta på saker stup i kvarten gjorde la inte saken bättre. Igår tog det stopp. Huvudet dunkar, kroppen känns lealös och inget smakar. Samtidigt känner jag att jag vill hinna med än mer saker än jag gör nu. Hungern efter allt det jag ska syssla med i framtiden, hur jag ska vara i framtiden sätter press på allt jag gör idag. Men sen igår... jag.. orkar.. inte. Precis i tid för tentan på fredag. Helst skulle jag vilja köpa världens största gottepåse, se 2 days in Paris och ligga raklång i sängen. Men det får jag inte,vänstra hjärnhalvan säger bestämt NO WAY! Så kaffe, miljontalspapper och begrepp ligger istället framför mig.
Orkade inte jobba ikväll, orkade inte med mentormöte imrogon, WHAT IS GOING ON??

I need a break and I need a break from myself and the rest of the world...
Men hur ska det gå när det är tenta på tenta två veckor framåt, Halloween fest i helgen, sexparty, RK-stuff,danslektioner?? Allt jag VILL göra men ej känner att jag har orken för??
Eller så har jag helt enkelt en crappy week...

Kaffe and begrepp it is!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0