Japanskt

Det vankades inflyttningsfest hos Fia på fredagkvällen. Festen innan var trevlig med en del weirda inslag. Det var två sorters personer som möttes där mellan F och S gula väggar och det är inte alltid det funkar. Men tog oss till Satin, det gjorde vi och väl där satt vi och filosoferade om blodigt och kletigt.... Dont get me started. Lite reggae influerade rytmer höll mig leende ett tag men när japanska bandet började spela och jag insåg vad stället egentligen hade att erbjuda mig insåg jag att jag var på fel place! Jag försöker tycka om ROCK AND ROLL. Men varken musiken, stilen, sättet att vara och allt som tillhör lockar mig inte. Jag och A tog oss hem rätt fort efter att bandet intagit scenen.
image217
Vad jag borde göra är att plugga. Riktigt jäkla ordentligt. Men givetvis sitter jag här och ska snart till stan och luncha med flickorna. Jaja begreppen kan vänta tills i eftermiddag!

CIao

Kommentarer
Postat av: emelie

haha så du va på inflyttningsfest HOS de japanska bandet? Jag som vart helt övertygad om att vi var hemmma hos fia...hahaha

2007-10-27 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0