LÅNG DAG

U know Freddan, det finns alltid space för dig i mina bags!!!
Jag är så trött. Så trött. Efter en HELdag i skolan med massa tal så kom jag hem för en halvtimme sen och vill bara kasta av mig allt inklusive linser och bara ligga pall i sängen. Men det tänker jag ej göra. För här ska det promeneras med Browni. No rest and no vila.
Idag var det för tal. Det stora talet. Fjärde man var jag. Nervös och hela kroppen spänd. Men efter att fått kritik(bra kritik) och gjort mitt kände jag mig duktig, det gick ju redigt bra och jag hade gjort damn well ifrån mig! Me being all proud of moi!
Men efteråt släppte spänningen och huvudvärken tog över och det var nästan så jag somnade under sista talet, maj gad- det blev för många tal och för många GÖR NÅGOT ÅT KLIMATHOTET! Första tisdagkvällen hemma och det ska bli myspys framför Desperate innan John Blunder flyger in genom fönstret och stoppar om mig.
En person kontakta mig i söndagskväll, sa massa dravel jag inte ville höra och påstod att jag var avundsjuk och att jag saknade personen... låt mig säga såhär: MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA I think not, det är nog bara i personens fantasi det ser ut så men som den snälla person jag är så låter jag personen tänka så. Eller person och person MONSTER är mer en redig beskrivning!image197
Häromdagen satt och jag tänkte på sportsevents, ni vet, baseboll, basket och fotbollsmatcher... Fråga miginte varför WHY jag tänkte på detta men jag kom på att med min framtida pojkvän så ska det bli massa sånt. Det ser så mysigt ut när par går på sådana events och jag vill bli ett sånt par in the future with the right man då allså. Jag tror jag kommer hitta honom, för de andra loosers jag haft innan har varit askassa på sådant så nu letar jag mer noga, ficklampa, pannlampa och tändare! Men vi ska iaf bli ett gå-på-sportsevents-par. WORDimage198
Imorgon är det tal och tal igen men också DANS DANS DANS- Cant wait!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0