Maj God!

Maj Gad vad man e duktig ibland! Kastade mig ur sängen vid sju och skuttade ut i mörkret för en morgonpromenix/joggingrunda. Orkade springa halva tiden och ändå vara ute 40 minutas, najs morgon I must say! Min dagliga genomplöjning av kändisar fick mig att inse att Justin T är bara som vilken white boy som helst, Brittan är spritt språngande galen, Spice Girls nya låt är inte sådär värst bra, Chris Brown nya är dock redigt mysig!image211Rihanna är lika snygg som vanligt och Jessica Biel är en tråkig kändis hihihi. Fick ett meddelande från kära L igår. Och jag inser med henne att snart är det dags att skiljas åt, efter 2 och ett halvt år tillsammans. Det kommer bli konstigt, trist... tomt. FÖrhoppningsvis ses vi igen i sommar och kanske hamnar vi i framtiden i samma stad!!! Hoppas!
Snart är det dags för Sem-uppgift i bibblan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

shiiit asså jag hatar Rihanna, kan hon inte vara ful EN ENDA gång va?

2007-10-23 @ 14:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0