Måndagmorgon!

image205Vad roligt ändå. Överallt på internet dissades Evelinas kläder från Idol i fredags. När vi satt där sa jag precis hur mycket jag gillade den hip-hopinspirerade stilen. Just i detta nu dissar Cecilia B Johnsson henen i the Voice. Vet ni, vad glad jag blir att jag ej håller med dem. I dont like mode but I sure like clothes. Därför är jag happy lappy att jag tycker olika andra. Jag skulle vilja ha liknande byxor, vitt snyggt linne och coola örhängen. Kanske kan skippa lilla minijackan men annars it is OKAY! Kastade mig upp kl sju och tog en morgonpromenix, lovin it! Såg stretchande byggarbetare och massa tjejer som var ute och sprang i skogen..förstår varför de stretchar...!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Nämen!! wierd.. jag tycker också det var snyggt!!!

2007-10-08 @ 09:00:22
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Jenny

Har blivit vän med en viss tvillingbror på facebook. Öppnade min mailbox precis och hade 12 mail från facebook..från el tvilling! Han är redo att satsa på 'oss'. Han har en 'long plan' för oss, en 'very long plan'.
OK! hahaha

2007-10-11 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0