Mummel

image223
Najs....Tydligen är fifty och Ciara an item. Kul för dem, no really, kul jul för dem, biatch....:)
Onsdag och dags för plugg igen. Det ser halvbra ut på tentafronten men det fixar sig, som min vän E skrev i sin blogg. Allt kommer gå BRA!
image224
Att jag inte hade en sådanhär klänning på balen i gymnasiet? Den var visserligen rosa men Maj Gad vad den här var beautiful! Me jealous!
image225Me miss Starbucks!! Men om ungefär två månader blir kaffet återigen en del av min vardag! cant wait!! Yeah!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss tuss / nr 26

2007-10-31 @ 09:22:21
Postat av: Fia

Hehe, tror du ja! Det kommer nog inte att bli så mycket starbucks, i Kanada är det Tim Horton's som gäller!
Men det är lugnt för deras Tim Bits (donuts hål) är sjuuuukt goda! Jag föreslår en låda med 10! :P

2007-11-02 @ 13:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0