PIV IT!

Jag kände mig uppsvullen och mådde inte alls bra så jag bestämde mig att för att inte arbeta igår. Det var det bästa beslutet jag kunnat ta. Först tog jag en angenäm promenad för att bli av med magontet och gick sedan in på Hemköp och fick en komplimang. Sen var det hem och äta Ärtsoppa och sen kolla på Vänner som igårkväll var det avsnitt när Ross skriker PPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVVVV IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skrattade så jag grät och kunde inte sluta på ett tag, Maj gad vad jag ÄLSKAR den serien!!!!!!!!!!!!!!! Boxen i julklapp tack!image216
Piv it PIV IT PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV IT!!!!!
Det är ju det bästa man någonsin kan få göra, brista ut i sådant hejdlöst skratt.
Sen bar det av hem till nyhemkomna F och där mös vi till hemska Horatio i CSI Miami. Bästa torsdagskvällen på länge!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Freddan

Neeeej, var Pivot igår, missa det, måste kolla på reprisen. Haha, den e så jäkla bra, klassiker. Men du har väll sett pivot-bloopers på youtube? Den e ÄNNU bättre! Har varit med om nästan samma sak på Tybble, fråga E så får du höra, haha. Pok Hun

2007-10-26 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0