Ready and Steady!

Motivation inför de sista höstveckorna fram tills jul, Voila Everybody! Kan flickorna i Victoria Secret så kan minsann vi ladies! Lets set the alarm very early!!! Det ska iaf jag, Ima step my game up dessa sista åtta veckor innan julafton! Nystart på året som mer vältränad perhaps!??image220
För man e ju faktiskt lite på jakt. Jakt efter en söt liten pojke att kalla sin egen. Japps Ladies, Im ready for one. Jag har egentligen inte bekymrat mig så mycke för det innan men det slog mig häromveckan att det hade minsann varit trevligt med en. Så jag satsar på att Kanada ska ge mig en.
image221Denna lyckliga tjej fångade ju en very najs man, ska minsann se till att fånga mig en jag med!
Hatar tentaplugg, it sucks big time! Men det måste göras eftersom annars sitter jag med tentor hela våren. Men om en timme är det jobb, varför tar man på sig mer när man behöver tid att plugga- U TELL MOI!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0