Sunday

IFK Göteborg tog SM-guld, vi ställde om klockan, Argentina går till presidentval och jag har pluggat flera timmar, följt av en mysig fika med L. Så summeras söndagen. Jag kan inte fatta att det är start på vecka 44 imorn. Tiden går så sjukt fort. Det känns inte så länge sedan som jag tänkte att ja, nu är det två månader tills jag åker till Frankfurt. Nu är det knappt tre och en halv vecka. SICK! Veckan som kommer är nog den tråkigaste som vi kommer ha under terminen. Det är seminarium på tisdag och tenta på fredag. Utdelning av hemtenta med, PUST. Det blir att bara sitta med huvudet i böckerna, jobba sig igenom kvällarna och träna vid sju-tiden på morgonen. STÅNK. Får trösta sig med att det är Halloween till helgen med utklädnad och fest! Gissa vilka vi ska klä ut oss till?
Ledtråd: Come back band!

Nu ska jag krypa i säng med Aftonbladets bilaga, dagbok, vattenflaska(huvudvärken efter fredag sitter kvar) och tända ljus runtomkring moi.

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0