Tentaplugg...

Det här med tentaplugg är ganska roligt. För just när man ska börja plugga så kommer man på att man måste tvätta fönster, skura golvet, eller städa i garderoben. Finns inget som är viktigare i den sekund än det. Eller som jag gör, bloggar istället. Allt för att skjuta på att trycka in dessa jäkla begrepp.
image226
Ännu en som lagt sig under kniven, för inte tusan hade hon sådana boobs innan?
image227
Har egentligen aldrig varit något fan av lindsay, kass skådis lixom, men hon ser sådär härligt fyllig och snygg ut! Inte som de andra benrangeln som springer runt i Hollywood! Nej mer sådana riktiga kurviga flickor. Någon sa att Jessica Alba var kurvig.... vilken planet bodde den personen på innan?:) Pinnsmal sku jag vilja säga!

Men nu ska jag verkligen ta tag i mig själv och dessa jäkla begrepp, ingen omtenta här vet ni!
Jensan darrlin, nu får du se til att blogga!!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0