Vänner

Doktorn ska ringas, mat ska inhandlsa till krymplingen i 26an, utlåning av säng och snackatolva. Pojkvänsproblem ska diskuteras och mössor ska inhandlas. Det är sådana saker som vänner gör. För vänner- riktiga vänner, det har jag nu. Det var en del år under min uppväxt som jag tyvärr umgicks med människor som ansåg sig kunna mobba, skämma ut och allmänt behandla illa. De fick mig att tvivla på mig själv, tro att jag var sämre än dem, tro att jag var helt fel. Det var egentligen inte förrän jag lämnade USA 2003 och åkte till London som jag fick veta vad äkta vänskap var. Efter det har det bara blivit bättre. Och ju bättre vänner man har, desto bättre vän blev jag. När jag insåg vilka underbara människor jag idag har runt mig, har jag insett vilka idioter jag umgicks med och hur lite de fötjänade mitt sällskap. Som tur är är vi inte längre riktigta vänner och jag ska se till att vi aldrig blir det igen. När de nu tycker att jag blivit annorlunda och "sämre" vet jag att det beror på deras egna dåliag självförtroende, deras egna osäkerhet och deras nuvarande dåliga vänner, eller icke-existerande vänner.image204
I helgen har jag insett att jag har ett gäng underbara vänner som jag hoppas kommer finnas med mig i all framtid. De är de bästa jag någonsin kunnat hitta och inte en enda av dem ska bort. de bevisar bara vad vänskap är, att de får mig att må bra och tack vare dem är jag den jag är idag...med lite hjälp av mig själv också då hahaah.
Flickor- fortsätt vara dem ni är!!!!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tudeloo, jag tänker ta åt mig och säga detsamma! :) Jag vill dessutom snarast få information om ett visst mail...!!

2007-10-09 @ 01:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0