What to do now then?

image203En hobby of mine har gått i graven. Jag har under flera år älskat att köpa tidningar i tid och otid och mumsat i mig allt som stått i dem. Men på senaste tiden har jag tappat intresset. tidningarnas skvaller ligger hela tiden efter internetets uppdateringar och all fokusering på detta jäkla mode står mig upp i halsen. Alla tips på hur man ska fånga pojken- INGA AV DEM STÄMMER ÄNDÅ! Nu sparar jag in flera hundra i veckan på att ej köpa dem MEN ett kärt nöje och en skön avkopplingsgrej har försvunnit. Men samtidigt har jag blivit värsta bokmalen istället så nått gott kom ur det!
Kårenkvällen var najs, dock utan snygga pojkar men med dans och skoj!
Ikväll blir det Tacos och Poker!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0