Blast from the past

Så var lördagen nästan nästan över den med. En fika med två härliga Sthlms-flickor med liknande tankar som jag. Black is the shit right there! Eftersom vi ska till Estockholmo på onsdag och shoppa så gick jag in på HM och spenderade närmare 500 idag. SMART Sanna!! Nåväl, hade ju köpt det på onsdag ändå så what the heck. Läste
image182igenom hela min blogg idag, från oktober 2005 till dagens inlägg. LÄSKIGT hur mycket man har förändrats. Men jag och kusselinen diskuterade och kom fram till att vi drabbades av ett virus runt 2004 och det har suttit i fram tills i somras. DÅ JÄKLAR SLÄPPTE DET. Så nu levs livet 100 %. Ikväll blir det nattklubb för oss gamla tanter. Eftersom åldersgränsen är 18 så är vi gamla tanter på 24 som ger oss ut i natten för att svänga de lurviga. Vad gör man inte för bra musik lixom?
Har också gjort en modig sak, I contacted my past hahaha, i samma stund som jag förbannar the past så tar jag contact med det, vet inte redigt vilken fot jag ska stå på mihihihi. Nåväl, nu ska jag sluta bloggilogga och göra vid resten av mitt wonderful self inför den stundande utekvällen! Ska bara shaka till Beyonce Mixen första
Tudelooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0