Gammal kärlek rostar aldrig...

image185Ibland poppar tankar upp i huvudet på mig. Tankar på människor som en gång funnits i ens liv men som inte längre tar del av ens vardag. Så när de en dag dyker upp igen påminner sig gamla känslor och lurar hjärtat att tro att man egentligen har känslor kvar för personen. Vilket man inte har. Senast var det pojken för sju år sedan som jag vid 17-års ålder var dödligt förälskad i. När han en dag nyligen gjorde sig påmind blev känslorna för honom jag kände då påminda. Och inbillningen satte igång...Kanske han?? Men måndagmorgon satte tillbaka mig i verkligheten och jag kom på mig själv att tänka NA HELL NO! Men är det kanske så? Att gammal kärlek egentligen aldrig rostar? Att man någonstans alltid kommer ha speciella känslor för ex-peeps? 1997 föll jag handlöst för Michael Jackson och än idag när jag ser honom kan jag få en mysig känsla i kroppen...Nej gammal kärlek rostar nog aldrig...

GO HIF 19:00!
Ima be there!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0