Goooodie!

Det finns vänner. Och så finns det vänner. De sistnämnda är vänner man går över lik för, de som man hoppar ur sängen klockan fyra på morgon och rusar över för att de har en breakdown. För man vet att de skulle göra samma för en själv. Jag har nog fyra sådana vänner, kanske fem. I mina slit med mitt jäkla tal så stod hon i 26an till förfogande och hjälpte till, lyckans mej att jag lärt känna denna tjej!image194
Så här pluggflitig som jag varit denna månad har jag nog ej varit på mina två och ett halvt år i Örebro. Kanske för att kursen e najs och för att livet leker i allmänhet? What do I know? Men det har varit en avslappnad dag, och eftersom plugget blitt gjort ska jag efter tisdag bara ägna mig åt två saker: Träning och shopping!  Life is goood!
Dags för kvällsutflykt!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt för dig. det vet du. / 26an

2007-09-29 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0