Hon i 26an, hon e bra den!

image155
Man kan ju inte annat säga än att detta är some nice boys!!
På tal om nice people men kanske i en annan bemärkelse så hon i 26an runt hörnet, hon är förbaskat bra hon! Nu vet jag exakt vad mitt övertygande tal ska handla om och genast släpptes en stor sten från mitt hjärta. Hela kursen känns nu lugn och än mer rolig! Första veckan är gjord och ikväll blir det drinkar med mina chicks.
Med talets ämne uppfunnet och med allt läst inför nästa vecka återstår bara att skriva ihop det sista innan det blir freetime i helgen!
Konstigt, ju bättre jag mår desto mindre har jag att skriva i bloggen....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

babesing. du är bra du också. och kan jag hjälpa gör jag det, ALLTID! oavsett tid på dygnet :)
Puss!/nr 26

2007-09-08 @ 22:51:14
Postat av: emelie

fast 50cent e inte snygg...sådeså haha

2007-09-09 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0