Iakttagelse

De senaste intervjuerna jag sett med kändisar som Jennifer Lopez, och andra kvinnliga artister så har de alla påmint mig om en gammal vän. Jag kunde inte sätta fingret på det. Leendet, tillrättaläggandet av kläder och sådana smådetaljer. Men så idag slog det mig. Falskheten. Det ointresserade leendet som ändå hålls påklistrat. Fingrande med kläderna för att komma undan ögonkontakt för att kunna tänka på något annat istället för att lyssna. Hon var exakt sådan, precis som många av de artister jag nu sett på TV.

Summan av kardemumman av dessa iakttagelser visar på hur falsk hon var, hur falska kändisarna kan vara och hur illa det egentligen är. Tur att jag inte måste umgås me de där kändisarna och framför allt tur att jag inte behöver umgås med min gamla exvän.

Tal var det jag skrev på, just det...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0