Iland

Ibland när man tittar sig i spegelen kan man bara få känslan av att "shit vad jag är trött på mitt utseende" Samma visa varje morgon, middag och kväll. Men vad man inte gillar får man så snällt se till att ändra på! Så med en ny inspirationskälla ska nu nya projekt sättas i rullning. I och med den nya glada känslan sprittande i kroppen hade kanske en ny look passat bra? Tips??? What shall I do?

Idag börjar danslektionerna, inte en dag för tidigtska jag säga, har gått lite mer än ett år som jag inte dansat och jag har saknat det loads and loads! Ska bli superduper mega skoj! Skoj är också den kurs vi läser nu med att hålla tal och skriva bättre. Trodde man skulle vara mest nervös, mest värdelös men både jag och E sken i en egen klass om jag får säga det själv:)

På lördag är det 25-års fest med allt vad det innebär vilket ska bli najsigt. Sen är det ju den eviga frågan om man ska resa i höst eller satsa pengarna på Kanada? WHat to do?

Jag säger det själv- Det finns ingen annan som har lika mycke ILANDSPROBLEM som jag!!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0