Its Sanna, Bitch

image166No matter what som händer så måste jag ju ändå säga att jag supportar henne. Som E höll i sitt lilla tal i tisdags så var det faktiskt hon som var den första jag idoldyrkade "på redigt" så jag håller fast vid henne, haha, trots att hon ej gjorde bra ifrån sig i söndags så rockar iaf låten!!
Arbetsveckan är sluss, shoppandet har börjat(äntligen), tog en lite mjukstart idag inför THE shoppingrunda i Stockholm om två veckor och handlade några saker. Very nice I must say. Bara alla tal och texter som ska bli skrivna imorn samtidigt som VM-fotboll, presentshopping och städning av lya. Men efter den slöa sommaren är det wonderfull att springa hit och dit och bara ha massa saker att göra mest hela tiden. Att gå upp sju på morron och sucka över hur dåliga de på Voice morgonshow är, att dricka världens godaste smoothies efter en härlig morgonpromenix och gå igenom alla sidor på nätet- me like a lot. Måste bara nämna så här i förbigående att jag är ganska besviken på en del av mina vänner. Tänker ej nämna why men jag antar att jag är den som vill och de som inte vill så jag får la inse det. Im being DUMPED haha. Mina hemliga planer är in session, det ska bli himla spännande att se vad som kan göras, ändras och fixas!
Började på dansen igår, reagge/dancehall and man, did I have fun! Ascool lärare, asbra musik och sköna moves. Gissa om vi kommer rocka på dansgolvet hädanefter! Äntligen fredag imorn- ser vi fram emot!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0