Jag och Browni

image187
Jag och Browni ska åka dit, jag och B har planerat dett här, jag och B var där. SITTER NI IHOP- frågan har kommit från två olika håll nu och jag tänkte här imin blogg besvara den. Nej vi sitter inte ihop. Dock är det så att vi läser samma kurs, tar bägge morgonpromenader(och varför inte då göra det ihop), vi tar samma danskurs och är bägge med i Röda korset. Vi har ju ganska liknande intressen, the black boys, France och massa annat. Vi använder liknande bloggspråk och ja vi kanske tänker likadant oftast. MEN vi sitter inte ihop, vi har absolut våra egna tankar, egna åsikter och ibland går vi faktiskt utan varandra till olika ställen UTAN VARANDRA. hahaha Så nej B och jag sitter inte ihop, dock UMGÅS vi mycket. Man kan kanske tro för mycket men än så länge under de fyra år vi känt varann, har vi inte haft ngt gnabb. real friendship for sure! A match made in heaven mohahahahahaha. Nu blev det litta blödigt här så Ima end this right here. Men nej, ni som undrar- vi sitter ej ihop, vi gör inte ALLT ALLT ihop och vi tycker absolut inte alltid lika...men vi funkar helt enkelt, right B?

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

MOHAHAHAH vem har sagt att vi sitter ihop?? va? men shiit är det så illa?? Jaja de e la trevligt att vi kommer överens.... eller? hmm vi kanske kommer bli sånna där vänner som har samma kläder och ser klonade ut... fast nee de finns ju ingen risk en blond å en brun lixom. HAHAHAHA

2007-09-24 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0