Just Dance

image189Efter en lång och härlig dag i Stockholm med mycket shopping, mysig fika med två najsiga Stockholmare och besök på olika stadsdelar var det återigen dags för dansen. Det var en hård dag igår. Upp halv sju och hemma vid sju i Öret då vi traskade till dansen jag och Browni.  Väl där fick jag ny energi och dansade i cirklar runt dem alla mohahaha. Love love love it! hur underbart som helst är det och vi önskade alla att vi kunde dansa MINST två ggr till per vecka! Shoppingen blev bra förutom att jag kanske inte köpte det jag hade på listan men d gör la inget, har pengar kvar och Öret har ju en del att erbjuda! Livet är stressigt, hela tiden något som ska göras eller fixas. Jobb, skola dvs tal, olika texter eller så ska man fixa inför nästa termin eller dylikt. Nu har jag ett major speach som ska hållas på tisdag men efter att inte fått en sovmorgon på väääldigt länge så tänker jag sova till åtta imorn och sen förvandla mitt rum till ett spa. Mysa till det med en smoothie och behandligar. Det enda som saknas är den snygga massören somkan ge mig massage. Nu är det föreläsning!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0