Min sanna åsikt!

image170Skulle inte Jay-Z reitre?? Va? Varenda album han släpper så "nej det här är mitt sista, aldrig mer ska jag göra något!" Yeah right säger jag bara, när han är 80 kommer han frotfarande( om än då lite knaggligt och stödd på käpp och Beyonce) säga att nej detta är mitt sista. SIcken pajas, säg helt enkelt att du ska fortsätta. EASY PEASY!
image171Sex and the City filmen är i full gång att spelas in och kommer att ha premiär den 30 maj 2008. Då är jag i Kanada och kommer kunna se filmen!!! För den lät väl inte komma till Sverige förrän i slutet av december 2008...Ser vi fram emot- Kanada is just gonna be so dope!!!image172Denna kvinna är gift med en fransman- avis är jag då I LOVE höra en sexig pojke prata franska. Men det kommer tyvärr inte hålla mellan dessa två. Han är 23 år och basketspelare och cool. Han kommer vilja leva livet  mer och palla med en BIATCH som henne lixom. Nej max två år till säger jag!
image173Hur mycket ja än försöker hoppas och tro på att hon någonstans ska ta sig i kragen så är det nog så att jag får lägga ner mina tankar- my god vilket vrak hon är!
image174IDAG FYLLER MIN KÄRA KUSIN OCH BÄSTA VÄN 24 ÅR!!!!!!!!!!!! GRATTIS GRATIIS GRATTTIS!!! Den lilla flickan har övergivit mig i singeldjungeln och stadgat sig. Tack för det du:) Mohahahaha IGEN ETT STORT GRATTIS PÅ DEN STORA DAGEN! PUSSSSS PÅ DEJ!

ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack mitt lilla hallon!! Har fått ditt paket, super! Fina bilden ska stå på skrivbordet i tyskland! + nu kan jag äntligen prova ngn annan gryta! :) Tack!! Kram!!

2007-09-20 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0