Plans..

image152
Egentligen ända sedan gymnasiet har jag varit ett enda stort villebråd när det kommer till min framtid och vad jag vill bli. Professionell dansare hade varit skoj, läkare var en annan dröm, journalist var på tapeten men nu lutar åt något annat. När jag är klar med utbildning i maj nästa år tar en ny utbildning vid och sedan väntar detta stället. Hotel de Crillon. I Paris. Ett femstjärnigt hotel. Där ska jag arbeta en gång i mitt liv. Där kändisarna flockas, där lyxen är överflödig. Hade varit roligt tycker jag. Ska bli en del av min framtida plan. WORD
Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som ett bra mål! DO IT!
Vet ej hur 'ute' den här kommentaren kommer göra mig (haha) men jag gillar Britneys låt "Gimme more" starkt!!...nästan lika mycket som jag gillar att se Perez dansa till den!! mohahaha
http://www.youtube.com/watch?v=925NuCzJfKQ

2007-09-02 @ 00:13:25
Postat av: Jenny

haha synd bara att jag inte vet hur man länkar vidare..haha den finns iaf på hans sida, vilket du säkert redan vet! :)

2007-09-02 @ 00:14:12
Postat av: Jenny

Måste ta tbx ovan- att jag gillar låten starkt...för det är en otrolig underdrift!! I am lovin' it!!!! Gimme gimme MORE gimme MORE gimme gimme MORE!

2007-09-02 @ 01:01:53
Postat av: Anonym

babe. du och ditt paris :) vad innebär den nya utbildningen?/nr 26

2007-09-02 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0