Så det så

Finns stor risk att jag kommer bli a stalker den närmaste framtiden och jag står inte för något jag gör. Immunitet for shizzle! Planer för imorgon? Rensa garderoben och rensa sminkhyllan- på onsdag bär det av till storstan för massiv shoppingrunda. Och nej, jag ahr inga problem med att slänga kläder- har aldrig gillat det mesta som ligger där och sminket börjar bli lite väl 90-tal. Som nämnt tidigare- livet börjar om nu- dags att leva det till fullo då.
Ska även träffa en flicka från Sthlm som äääääääääääääälskar paris minst lika mycket som jag gör! Ska bli lite spännande. Sen ska(hör och häpna) Browni och moi ut och svira. Bäst att det finns snyggingar. Spelar ingen roll i vilken ålder, bara det finns ögongodis. Ikväll blir det vanligt godis. På bion.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

vaddå hör å häpna??? som om de skulle vara en sån osannolik grej att vi går åt,haha

2007-09-22 @ 09:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0