Saknad som aldrig går över, trots att kärleken är borta

image180
Saknaden kom över mig och släppte inte taget förrän jag slog upp ögonen imorse. Alla bra minnen och hur underbart kär och galen jag var i honom. Hur mysigt vi kunde ha det, samtidgt som vi skrattade. Han hade den bästa kropp, de dummaste och roligaste kommentarerna. Han var någon att vara stolt över och den enda jag någonsin sagt I Love U till. I fem år har han funnits i mitt liv och som flickan i 26an sa: aldrig lämnar du nu mitt liv då jag vet att du existerar någonstans på denna jord. Och jag har än idag inte släppt honom helt. Men när jag vaknade imorse sköljde en våg av alla dåliga minnen över mig. Hur han ljugit, behandlat mig illa, lekt med mig och övergivit mig när jag bäst behövde honom. Då bleknade det bra, de roliga och det härliga och istället ilsknade jag till. Men trots allt dåligt så finns det mycket bra som jag kommer komma ihåg mest. För han är ju inte i mitt liv längre och då kan man få må bra av bra minnen. Så länge det inte får en att göra något man kommer ångra. Men nu är det dags att sluta lyssna på Ushers "Burn"- den får mig tyvärr att minnas dig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara brittan då, men jag har ingen specifik LÅT!: MEN DET KOMMER BABY!

2007-09-21 @ 14:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0