Trött så trött!

Det var många förmaningens ord som jag släppte ut igår inför E och A och stod idag själv inför ett sådant val och kände i hela mig att NÄHÄ minsann någon J¤¤¤LA måtta får det vara. Så msnlistan kortades av med ett namn och glad är jag för det. Det var som jag sa igårkväll, man sårar ingen mer än sig själv och det är det sista man vill göra!
Kvällen igår innebar, drinkar, goda hamburgare och ett spontanbeösk på kåren. Där hittade vi en galet snygg italienare och en annan galet snygg pojke som vi spanade lite på. Dansade loss till hiphopen och kom på att dansanta ladies like us ska inte stå i hörnet att dansa utan nästa gång är det IN THE MIDDLE OF THE FLOOR! U know what they say..Nobody puts HOT CHICKS in the corner!
Vad som var menad att bli en plugg och motiondag blev en Top Model/tvätt/vilo-dag och inväntande av fotbollen!
Ikväll är det SVERIGE som MÅSTE slå Danmark av EGEN maskin och inte ta hjälp av Dansk supporter... undrar om han är där ikväll mohahahaha
image156
Läckerhet i kostym!!!!!!! He can do no wrong this man!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0