What a mess!

image158Nää, Brittan lyckades inte alls igår. Hennes så kallade dans sög hårt, kläderna fick henne att se puffy ut och hennes tveksamma och blyga sätt på scen fick alla i salen att titta med sorgsna ögon på Americas FORMER sweet heart! Personligen tycker jag det var trist, då jag var så into Miss Brit för några år sedan trodde jag ändå att hon skulle pull it trough and surprise everybody...OH NO SHE DIDNT!
image159Rihanna var lika snygg som vanligt och uppträdde även hon med Chris Brown som dansade byxorna av alla som någonsin sagt att de var dansare. Makalös!image160Paris såg extremt gammal ut och hon borde verkligen gå i idé eller något, trött man bli på henne.
image161Beyonce brukar normalt sett var slammin hot men not so much this night...Och vad hände med att hon och Justin skulle hosta?? Såg dem inte en enda gång säga något...
Sarah Silverman(who the F"") skojade om Brittans barn och gjorde bort sig rät rejält kan jag tycka, hon var inte rolig någonstans!!! Däremot mot en som alltid e på humör är P, Diddy! Givin credit till alla som uppträdde... nåja kanske ej Brittan då hahaimage162Alicia Keys alltid lika cool!
image163Dessa tre kanske man är lite trött på nu, men Fifty var litta sexy i sina andra kläder...no matter what u say E!!!

Sluss på kändisar för idag!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0