Freddy-life

Bloggvärlden stannade upp för en dag då blogg.se fixade till sin sida, haha, jag som hade så mycket att säga på söndagen! Jag har nu äntligen fått fram namnet på min crush och jag har även fått tag på en bild av honom men jag vill inte lägga upp den här, känns lite som om jag stjäler en bild på en privatperson och lägger upp den. Fine med kändisar men det känns fel bara. Anywhoo, jag ska visa honom på ett eller annat sätt:) Han var ju tyvärr ej ute i helgen MEN förhoppningsvis kanske nästa helg som blir sista helgen i Freddy.

Här är vi i bibblan, där vi hänger 50 % av tiden, och på den tredje bilden kan  ni se italian boys huvud. Hehe. Kanske ska klargöra att han är inte italienare utan från Egypten, men som sagt, han verkar vara ett fotbollsfan då han har olika fotbollströjor på sig och då oftast från Italien:) Nåväl, det får bli ett slut på snacket om honom men IRL är han nog den snyggaste jag sett.
Våren troddes ha kommit för att stanna men sitället vaknade vi upp till det här:

Vår kära kanadensare Dave sa igår att residence life innebär bland annat att vara sjuk konstant. Vilket han har rätt i, det går i omgångar och någon av oss är hela tiden sjuk, de senaste veckorna har det varit J och nu känner jag att halsen börjat göra ont igen så antagligen blir det jag nästa. Vilket jag fullständigt kommer ignorera då träningen går fruktansvärt bra och det är det som jag gör på dagarna när skolarbetet är klart. Så no way José ska jag bli sicko!
Idag är det första april, 10 dagar tills familjen kommer, 14 dagar till mammas föllsedag, 21 dagar till NYV, 25 dagar till föllsedag och 27 dagar till Miami. April is gonna be busy:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

men shit va nyfiken man böev nu då...på någe sätt MÅSTE du faktiskt visa denna mystiska skönhet...kanske ett litet mail med en bifogad bild kan va ett alternativ..=)
Har dessutom sökt jobb på ditt och Emes gamla ställe..Markör...så nu hppas jag att de kommer ringa mig snart och böna och be om att jag ska jobba..

Ha det toppen..kram kram

2008-04-01 @ 22:32:35
Postat av: Jenny

Vad fint det ser ut att vara på ert plugg ställe...men jag kan tänka mig att det inte blir så mycket pluggande gjort med din mystery man i samma rum ^^ "ohhh mysterious boy, i wanna get close to you" /den kära peter andre ^^

2008-04-02 @ 09:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0