Pubcrawl,baby:)

Fick ett ryck angående praktiken och satte igång och sökte på nätet och hittade ÄNNU en perfekt plats för mig i Paris:) Slängde iväg min ansökan och hoppas nu på att den eller de andra två i Paris ska ge något. För trots att det skulle vara himla skoj att komma till ett nytt ställe så vet alla att jag trivs som fisken i vattnet i Paris. Jag har sökt på andra ställen och ska fortsätta göra det men Paris är ju Paris:)

Imorgon ska vi ha pubcrawl vilket innebär att alla i huset ska ha likadana t-shirts och vi ska skeppas runt till fyra olika barer där vi ska dricka så det skriker om det= allså en pubrunda haha. Ska bli sista gången alla vi lärt känna och the utbytescrew festar loss, sweet:)

Nu ska jag sova!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0