San Diego- here I come!

Såå har veckan med familjen blåst förbi. Himla trevligt har vi haft med massa skratt och roliga bekantskaper. Under veckan fick jag även beskedet om att jag ska flytta till San Diego den 30 juni. Praktikplatsen jag sökt där blev min och ett nytt liv börjar igen. Ska bli spännande!!! Har på grund av detta lagt om min rutt i maj lite grann. Nu blir det NYC och Miami och sen bär det av hem. Västkusten kan jag ta när jag bor i San Diego. Känns lite maffigt att jag fick platsen men är man duktig så är man hahahaha

Två hela dagar kvar i Freddy, sen bär det av, maj god nu är det slut här, känns trist som fan, jag har haft hur jävla skoj som helst här!
Oh well see ya from staterna!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

Welcome to Americas finest =) och grattis till platsen!

2008-04-20 @ 03:46:47
Postat av: Jenny

Men grattis!! Du måste ju höra av dig och berätta sådana saker!! :) vad kul! Hur länge gäller det??

2008-04-20 @ 15:19:48
Postat av: Linda

GRATTIS!! My gaad va avundsjuk jag blir, men vilken otrolig möjlighet för dej! Du får njuta lite av Miami för min skull också, längtar efter att få åka dit igen. Kram

2008-04-21 @ 13:06:38
URL: http://lindawiksten.blogspot.com
Postat av: annelie

Grattis, grattis! Shit va skoj...Stor kram

2008-04-22 @ 20:55:34
Postat av: emelie

fast du ska ju snacka om att inte blogga. du kan väl åtminstone berätta var du är någonstans=)

2008-04-24 @ 16:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0