Smurfarna

Igår slog vi klackarna i taket, alla i Mcleod residence. Fyra barer avverkades och minst tio drinkar stjälpte vi i oss. Flirtade, dansade och avslöjanden var en del av kvällen. Eftersom det var pubcrawl var vi tvungna att bära likadana likadana tröjor, blå t-shirts. Väldigt blå.Welcome to smurfland. Men det var redigt skoj, alla som vi lärt känna, alla som vi inte lärt känna men som bott under samma tak i tre månader med var där och skoj som tusan hade ialla fall jag. Det är två veckor kvar, för vissa bara några dagar sen är Freddy- eran slut och inte för att jag vill bo kvar här men människorna jag träffat här, sakerna vi gjort ihop, ställen jag sett- jag ångrar inte för en sekund att jag åkte. Lätt den bästa terminen på åratal!! Spanjoren, the swedish chicks, egyptierna,kanadensarna hilarious people!
Svettigt värre, I know. Men galet skoj.Idag är det avskedsmiddag för fransyskan som ska bo i Paris med mig i höst(hoppas hoppas hoppas). Hon åker hem på måndag efter ett år i Freddy. Trist. Sen är det Daves tur att åka tillbaka till the westcoast. Also damn trist men han kommer ju till Europa i oktober. Blir iaf kul för en av oss:) Det blir en avskedskväll till. Nästa torsdag då det är sista gången vi alla är samlade. Jag åker för att möta föräldrar, och de andra åker hem. Dolan´s på torsdag alltså.
Jag trodde kanske att det skulle bli annorlunda på killfronten här men jag har ju en tendens att falla för de mest konstiga killarna och det gjorde jag givetvis här med. Aldrig träffat en sådan upp och ner-människa. Hade en liknande sådan i Paris och nomore. Tyckte jag skötte mig ganska bra igår.

Nu ska jag se "Country for old men" det är vad mitt kära huvud och min kropp orkar med idag.Kanske blir det en fem-minuters plugg session också, wouldnt bet on it though.

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0