To be or not to be in a couple

image407Det går massa rykten om att Beyonce och Jay- z gifter sig i denna stund. När jag senast läste uppdateringen slogs jag av en känsla av...ja jag tror det var avundsjuka. Tänk att ha hittat sin själsfrände. Den person som du vill se varje dag, som får dej att må som bäst. Singellivet är ju underbart det med men när man ser sådär äckligt lyckliga par som ser med skälmska ögon på varann jaaa då önskar man kanske lite i lilltån att man hade en snubbe på sin arm. 25-linjen passerar imorn om 3 veckor och enligt släkten ska man ju egentligen vara tvåbarnsmor och gift eller ÅTMINSTONE förlovad nu.Dock hade jag inte fått chansen till alla mina resor, alla nya vänner, alla flirtar och alla upptäckter om jag haft pojkvän, det är jag ganska säker på. Men det kommer när det kommer:)
Nu ska det pubcrawlas!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0