Vår

Ännu en helg avklarad,solen skiner och jag har varit effektiv idag och gjort min spanskapresentation med E i klassen. Ska sen till gymmet(väntar på J), tvätta och packa lite. Ikväll blir det bio för första gången i Freddy:)
image411
Det börjar banne mig likna vår här så kanske får vi två veckor av sol och värme!!
Yey! Veckan är späckad...av fest haha, imorn är det margaritanight, onsdag är det CLASS BASH, slut på klasser för alla, torsdag är det avskedsfest för alla och på fredag åker jag bort! Galet vad tiden går fort!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknar dig sannapanna.
puss från din skånefavorit.

2008-04-06 @ 21:56:41
Postat av: Jenny

Oj är det samma parkering som du tog en bild på i början av terminen? Den som då var totalt täckt av snö?? Wow vilken skillnad! :)

2008-04-07 @ 08:20:21
Postat av: Fia

Shit asså hur fan har tiden gått så fort!?? Å inte ett smack har hänt här hemma... Hahahaha! Se till att ha skoj den sista tiden nu för jag slår vad om att du kommer att sakna det när du väl kommer hem!

2008-04-07 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0